Який профіль вагонки кращий?

Профіль “софт-лайн” вирізняється вужчим гребенем і ширшою дошкою. Стіна в лазні з такою вагонкою має менш рябий вигляд і виглядає стильно. Євровагонка – це не просто красива назва або бренд. Це – дійсно європейська якість виробництва, або, принаймні, смілива претензія на неї. Здебільшого євровагонка славиться тим, що не змінює своєї ширини під час всихання – її виготовляють за міжнародним стандартом DIN 68126, де нормативи набагато суворіші, ніж у російського ГОСТ 8242-88. Через що і у євровагонки інший профіль, сортність, розміри, якість поверхневої обробки і показники вологості. Наприклад, згаданий міжнародний стандарт вимагає, щоб у рейок були поздовжні вентиляційні канавки – з тильного боку дощок, які б видаляли конденсат і знімали внутрішню напругу в деревині. А воно в парильні з огляду на серйозні перепади вологості і температур неминуче. Також у євровагонки глибший пазогребевий замок, ніж у російських аналогів.

І, природно, євровагонка – найдорожча на ринку. Яка вагонка краща Так яка вагонка для лазні і краща, і вигідніша? Відповідь проста: та, що якісніша. А як розпізнати якість, ми зараз розповімо.

Як вибрати дійсно якісну вагонку? Якісна вагонка – це, насамперед, просушена вагонка. Її максимальна вологість має становити 12%, і тільки тоді вона зможе потім “дихати”. У вагонки є сорти – А, В і С, “Преміум” і “Екстра”. Присвоюються вони виробником залежно від того, наскільки в деревині помітні природні дефекти і вади, що з’явилися в процесі виготовлення. Так, найдорожча вагонка – це вагонка категорії “Преміум”: немає ніяких сучків або подібних дефектів, деревина ідеально гладка і абсолютно рівна. А найдешевша вагонка – це вагонка класу “С”. До неї у виробництві пред’являються найменші вимоги. Профіль вагонки Варто замінити, що технологічної різниці у виготовленні всіх сортів вагонки немає – її ділять на класи вже тоді, коли упаковують. І тільки за зовнішнім виглядом. Але, якщо на стіни парилки можна кріпити вагонку категорії “В”, то на стелю – тільки “А”. Ще під час купівлі важливо перевірити, чи ціла на вагонці теплозбіжна плівка – вона спеціально служить для того, щоб дошки тримали свою мінімальну вологість і зберігали зовнішній вигляд.